תהליכי פיתוח תכניות
תכנון לימודים בישראל בשנות האלפיים האם החינוך הממלכתי מגיע לקיצו?
ניתוח תכניות לימודים וספרי לימוד במדעי הטבע בישראל בהשוואה למדינות אחרות / פנחס
תמיר ושרי זיו
עקרונות ודרכים בחיבור מדריך למורה בביולוגיה כאמצעי להעברת מסרים ומידע למורים / נעה
אבולעפיה
מטפורות של מורים ותלמידים שהתנסו בפיתוח קוריקולום על-תחומי הבנייתי / יעל נבו ותמר לוין
35 שנים של פיתוח תכניות לימודים באיכות הסביבה בישראל / בלום אברהם
תמורות בחברה הישראלית והשתקפותן בתכניות-הלימודים של גיל חינוך חובה שבח אדן
עם המהדורה השניה של תכנית הלימודים החדשה להוראת ההיסטוריה בכיתות ו'-ט' / שלמה
שביט
עשור לתכנית החדשה בביולוגיה בבית הספר התיכון / פנחס תמיר
גישה פתוחה וגישה מובנית בפיתוח תכנית לימודים / משה זילברשטיין
פיתוח תכנית לימודים בהתאם לצרכי הלומדים כחלק מתהליך ההפעלה / רינה הרשקוביץ, מ.
ברוקהיימר
מקומו של המורה בתהליך פיתוח תכניות לימודים, גישה אלטרנטיבית לתכנון לימודים / מרים
בן פרץ
תכניות לימודים חדשות - התנסויות ולקחים / שבח אדן
המחקר הבינלאומי של הישגים לימודיים והשלכותיהם על תכנון הלימודים / אריה לוי
"דמוי המורה" - מושג ומשמעו בתכנון לימודים / עודד שרמר
הכשרת מנחות לצוותי מורים העוסקים בפיתוח תכניות הלימודים (חקר מקרה) / נעמה צבר -
בן יהושע, משה זילברשטיין, רחל ארבל
קבוצות משימה משותפות למפקחים ולמתכנני לימודים (מחקר פעולה) / שבח אדן
פיתוח תכנית לימודים בכימייה על פי מודל ההניעה (המוטיבציה) של Ausubel / אבי
הופשטיין, רות בן צבי
המורה להיסטוריה בבית הספר הממלכתי-דתי וגישתו לכמה ממרכיבי תכנית הלימודים / רות
רז, מיכל פדואה, עקיבא דורון
התצפית באירועי תכנון לימודים / עודד שרמר
ראשומון בהפעלת תכניות לימודים / מרים בן פרץ, שפרה שינמן
השימוש במבחן לתלמידים בהשתלמות מורים לקראת הפעלת תכנית לימודים חדשה / אברהם
בלום, משה אזנקוט
העבודה האקולוגית כדוגמה להשפעה הדדית של השדה והמרכז בפיתוח ובהפעלה של תכניות
לימודים / פנחס תמיר
השימוש בטכניקה של ניתוח עיסוקים לשם הערכת תכניות לימודים ועדכונן / רינה דורון
ואמנון פישקין
"מודל מערכתי משולב לפיתוחן ולסיגולן של תכניות לימודים" - כלי נוסף לתכנון לימודים
ולחשיפת "הפוטנציאל של תכניות לימודים" על ידי מתכננים ומורים / יובל דרור
כיצד להפוך את "תכנית הלימודים" לכלי המארגן את החשיבה הדידקטית של המורה? / משה
זילברשטיין ונעמה צבר בן-יהושע
העבודה האקולוגית כדוגמה להשפעה הדדית של השדה והמרכז בפיתוח ובהפעלה של תכניות
לימודים / פנחס תמיר
תהליכים בפיתוח חומר לימודים מקומי / שבח אדן, שמחה מוזס ורבקה עמיעד
תפקידן הפונקציונלי של דיאגרמות בתכנון ובפיתוח תכניות לימודים / שרה גורי-רוזנבליט
שיקולים קוריקולריים בפיתוח מודל חדש להכשרת מורים - מכללות לחינוך משלבות לימודי
אוניברסיטה פתוחה / שרה גורי-רוזנבליט
תכנון לימודים ורכישת שפה שנייה בחברת הגירה / עלית אולשטיין
"תכנית לימודים" - עיון מושגי / עודד שרמר
מבנה לימודים רב-פנים: המקרה של בתי ספר אוטונומיים בחינוך היסודי בישראל משה
זילברשטיין ונעמה צבר בן-יהושע
זיקתן של תכניות לימודים ייחודיות בבית הספר העל-יסודי הקיבוצי לאידיאה החינוכית-
הקיבוצית / עדנה שהם, נעמה בן-יהושע, רינה שפירא
מתכנית לימודים לתכנית חינוכית, הצעת עקרונות יסוד חינוכיים לבית ספר יסודי עתידני / רוני
אבירם
יועצים קוריקולריים לקידום תכנון הלימודים הבית-ספרי (תלב"ס): לקחים משני חקרי-מקרה
/ נעמה צבר בן-יהושע, משה זילברשטיין וחנה עזר
סצינה ואימפרוביזציה - עקרונות לתכנון לימודים / שפרה שינמן
השפעת תכניות לימודים חדשות בארץ על הישגים בתחום הקוגניטיבי והאפקטיבי, ועל עמדות
צוות ההוראה כלפיהן / נילי פורת
הכרעות קוריקולריות של מורים / משה אילן
תהליכי הפקת הצגה כדרך ליצירת תכנית לימודים / שפרה שינמן
נאורות תרבותית (Cultural Literacy) הצעה לקביעת תשתית ידע משותף לילדי גן רונית אמיר
הצעה לשינוי תפיסתי בתכנון הלימודים והשתמעויות לגבי המבנה הארגוני של האגף לתכניות
לימודים / עדנה ענבר
חלקים חיוניים מהתכנית שרק אותם חייבים ללמד / יוסף יונאי
בניית יחידות למידה בצוות - אמצעי לשינוי חינוכי בחדר המורים / מאירה איזנהמר
סוגיה: לשם מה צריך לאמץ תכנית לימודים מבוססת על סטנדרטים ומה ההשלכות של תכנית
כזו על תהליך ההוראה-למידה-הערכה? / ג'ודי שטיינר