מדעי החברה
ה"השבחה" כמיומנות חשיבה מסדר גבוה של אינטליגנציה עתידית / פסיג דוד
עם המהדורה השנייה של תכנית הלימודים החדשה להוראת ההיסטוריה בכיתות ו'-ט' / שלמה
שביט
הוראת הנושא "הסכסוך הערבי-ישראלי" / עדה מוסקוביץ, שפרה קולת, אסיה רמברג
עמדות התלמידים בנושא הסכסוך הערבי-ישראלי / ישראלית פוקן
שלושת הדברים המעניינים ביותר / רבקה פרנקל, ברוס צ'ופמן
הוראת השואה כחינוך לערכים / אריה כרמון
הערכת שנויים קוגניטיביים ואפקטיביים אצל בני נוער בנושא השואה בעקבות הוראה בשיטת
"אימוץ קהילה" / שרה גורי ונעמה צבר
התמונה והשימוש בה בהוראת ההיסטוריה / שלמה שביט
ניתוח תוכן של מקראות הלימוד ובדיקת שליטת התלמידים בנושא: "קורות עם ישראל בדורות
האחרונים" / ריקי רימור
המורה להיסטוריה בבית הספר הממלכתי-דתי וגישתו לכמה ממרכיבי תכנית הלימודים / רות
רז, מיכל פדואה, עקיבא דורון
תהליכים בפיתוח חומר לימודים מקומי / שבח אדן, שמחה מוזס ורבקה עמיעד
הלכה למעשה בכתיבת ספר הלימוד "יחיד וחברה" / רות כץ-אופנהיימר
חינוך לשלום: השלכות לטווח הארוך בתחום תכניות לימודים ומיקודם במקצועות מדעי
החברה: היבטים פורמליים ובלתי פורמליים / יהודה ליאון
המהפכה הצרפתית בספרי הלימודים להיסטוריה בישראל / יהושע מטיאש, דורון נידרלנד
לימודי מדעי החברה ושילובם כנדבך למימוש המלצות הוועדה לבדיקת לימודי היהדות בחינוך
הממלכתי (ועדת שנהר) / יהודה ליאון